På grund av reparation av bassängen är det lite osäkert när den kan öppnas.
Ambitionen är att den ska öppnas i mitten på juni.
Styrelsen återkommer med ytterligare information när öppningen närmar sig.
/Styrelsen
Hej alla! Vi vill meddela alla medlemmar att vi kommer att öppna bassängen för säsongen fredag den 12 juni klockan 12:00. Välkomna då!
Hej! Vill du uppleva naturen precis runt knuten – och samtidigt lära känna både fågellivet och dina grannar lite bättre? Då hoppas vi att du vill följa med på en lugn och inspirerande fågelvandring i Läs mer
Då var badsäsongen över och bassängen är stängd. Efter mätningar pga anmälan till Miljöförbundet visar det sig att turbiditeten dvs grumligheten i vattnet, är för hög och styrelsen härleder problemet till att för få duschar Läs mer